Monday 19 March 2012

ezzah's so called bad dream

alohaaaaaa babies

not much to share today 

just a simple conversation that making me laugh out loud !

Let's begin.

ES : yim, td mase I tido I ade cakap dgn you tak ?
QQ : NOAP. why ?
ES: td mase I have a bad dream about you. 
QQ: ouh really ? (muke terkejut) I mati ke, I bunuh you ke? and etc benda2 yang menakutkan
ES: no laaa. I dont want to talk about this.
QQ: ape wey, dah start mukadimmah takna cerita
...

and then,
ES: I mimpi , you ada bawak ayam masak kicap. Ayam uhh nampak sedap sangat, maybe perhaps turkey.
QQ: haaaaaaaaaaaaaaaaaa ?!!! so ?
ES : you bawak balik maktab. Then you bagi dekat Nani and Dayah je
QQ: apa yang bad dream nyeee !
ES: yelaaa, I kan suke ayam. Jadi, you ta bg pun ayam uhhh. so, its a bad dream laaaaaa
QQ: (muke pissed offfffffffffffffff)


so conclusion

dont think that bad dream only involves blood and ghost.chicken can be CONSIDERED as well.HAHA

THIS PICTURE IS FOR YOU BABY

 
 
 
 
 


8 comments:

  1. lmfao! ezzah tak habis2 dgn ayam eh, gomuk karang padan muko

    ReplyDelete
  2. this is really scary! ayam sedappp woh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwww. HAHA. GILE TA SEDAP ? bad dream uhhhh

      Delete
  3. hahah takutnyeeeeeeeeee pasni aku mimpi korg g tutti frutti x ajak aku pun consider as bad dream gak ah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, it is baby. kiteorg tggal kau ke kau tggal kiteorg ni ?

      Delete
  4. hahaha, soo creepy. ayam also one a crime, i think.

    ReplyDelete